Member Of

KEB

Selasa, 24 Januari 2017

The otong series : part 2 Berangkat

Bismillahirrahmanirrahiim

nha..akhirnya si otong mau merantau nih demi perbaikan nasib jangka panjangnya . Sedikit sedikit dulu ya ceritanya. Maklum ,aye pan mesti jualan demi perbaikan nasib juga hehe


Otong : “pegimane ye zuk,aye disuruh merantau ke kota ame babe, cari gawe”.

Zuki : “Gawe paan,Tong?”

Otong” “kagak tau,deh.Babe empet liat aye ngurusin cacing mulu'. Kate die, selamenye aye ditolak perawan kalo peganganye cacing mulu. Malu dia,anak gantengnye masih ngejomblo.”


Zuki: “ Yeileh,ganteng dari Hongkong. Iye juge ,sih,Tong. Di zaman yang serba material ini,...”

Otong: “Belibet lidah lu,materialistis...”

Zuki :”nha ntu maksud aye, Tong. Kalo kite cuman pegang cacing aje, mungkin kite orang bakal jomblo sampai kiamat kubro,Tong.”

Otong: “Tapi gawe ape ye? Aye sekole aje kagak tamat.”

Zuki : “Sale elu juga ,sih,Tong. Babe lu capek capek biayain eh madol mulu. Aye nyang mati-matian pengen sekole kagak ade biaye.”

Otong : “Eh pegimane kalo elu ikut ke kota juga. Kite berdua same same Zuk cari gawe.”

Zuki : “heh?! Eh tapi boleh juga, Tong.” Enyak babe bolehin aye kagak ye..”

Otong : “Bole,deh pasti.

Zuki : emang kapan Tong lu berangkat.

Otong : Besok pagi zuk. Tuh nyak aye udeh nebang pisang,buat bekal aye katenye.

Zuki : busyet dah, bekal pisang setandan? Ya kali mau ke besan bawa pisang setandan!

Otong : ape kate nyak babe,deh daripade kualat . Tar di pengkolan, kite jual aje pisangnya hahaha

Zuki : Aye ke rumah dulu ya, bilang enyak babe.

Malem hari di rumah Otong

Babe : elu udeh siapin ntu sarung,sajadah,peci, tasbeh?

Otong : buat ape,beh?

Babe : ye buat sholat,Tong

Enyak : Be, otong mau cari gawe,bukannye mau pindahan. Pan di mesjid nanti juga ade sajadah,nape mesti bawa sajadah,sih be.

Babe : ape kate elu dah pade. Nyang penting lu Tong jangan ampe lupain sholat,berdoa. Si Zuki jadi ngikut,Tong?”

Otong : Jadi,be.

Babe: ni pisang setandan lu pake buat bekel. Ini babe ade duwit sdikit ,lu simpen,ye. Sekarang lu istirahat,tidur, biar besok kagak kesiangan lu bangun pagi.”


Keesokan harinya ,saat hari keberangkatan otong tiba . Zuki sudah di rumah Otong sejak pagi sambil numpang sarapan. Isak tangis enyak babe otong mengiringi kepergian otong.

Enyak : baek baek ye tong,moge aje elu cepet dapet gawe,tong. Jadi cepet bisa kawin

Babe : jangan sedih ye tong elu ninggalin rumeh, buat kebaekan elu tong.sholat,jaga akhlak di luar.

Otong : iye ,nyak,be. Otong berangkat. Assalamu'alaikum. Zuk, lu angkat dah tuh pisang

Zuki : buset dah,aye lagi suruh bawa. Jadi pan ni nanti kite jual ame kong naim,tong?

Enyak babe kaget menoleh ke zuki: ape lu kate? Dijual?!

Zuki : eh ,kagak be,becanda hehe...zuki pamit ye nyak,babe. Assalamu'alaikum






Tidak ada komentar:

Poskan Komentar