Member Of

KEB

Rabu, 18 Januari 2017

The Otong Series : Part 1 Patah Hati

Bismillahirrahmanirrahiim...

Seri kisah otong akan saya tulis rutin di blog yah. Eh siapa,sih Otong? artis pendatang baru ? atau orang yang masuk DPO? Otong itu...makhluk yang ada manis manisnya gitu deh hehe. Otong adalah salah satu manusia di bumi ini yang kisah hidupnya unik ,salah satunya karena ditolak banyak perempuan. Kurang ganteng atau kurang duwit gituh? ya kayaknya karena dua duanya. Kalau ganteng banyak duwit apalagi sholeh,kayaknya gak mungkin di tolak di zaman yang harga cabe ajah di atas 100 rebo/kg atau peluang tertolaknya 0,000000000001% deh.

Otong anak betawi tapi kerjaannya bukan sembahyang mengaji kayak Si Doel. Trus apa kerjaannya?di mana tinggal tinggalnya?siapa ibu bapaknya? berapa nomor sepatunya? semua pertanyaan itu nanti akan terjawab kok di seri kisah otong ini yang insya allah akan rajin ditulis di blog ini.

Oh ya kenalin ye pemaen pemain the otong series
1. Babe Otong ,namenye Somad bin mamat
2. Enyak Otong ,namenye MpokJuleha,dipanggilnya Mpok Juju
3. Muhammad Otong bin Somad,tokoh utame ni ye
4. Zuki bin Mahmud, sohib kentel Otong dan nasibnya 11 12 dah ame si Otong
5. Muniroh,tetangge Otong,gadis pujaan gitu,deh
6. fatimeh , tetangge otong juga, pujaan otong juga ni. banyak emang gadis pujaan die,sayang aje die kagak ada yang memuja
7.Cimeng, kucing kesayangan otong
8.dll.tar aye tambahin ye, nyari wangsit dulu di tukang bakmi

Langsung aje deh ye..aye pos kisah pertame. Et dah nape jadi betawi gini ngomongnya? lha emang So otong ntu anak betawi . Ini kisah otong meratapi nasibnya yang ditilak cewek pemirsah. Silahkan dibaca dengan seksama dan penuh penghayatan yah


Otong : *gitaran * Bila yangtertulis untukmu adalah....Huhuhu...imeeh. Nape kisah cinte kite mesti begini,ye. srooot...*nyeka ingus
Enyak : Tooong, tolongin enyak!Beli oncom sepapan,ye. Ame pete 3 iket!
Otong : Apes banget naseb aye. Nape kagak bisa menghayati patah hati kayak di sinetron,sih. yang kagak-kagak aje ni si enyak, lagi patah hati suruh beli oncom.
Enyak : yeileh, elu nangis lagi? Tong tong, mangnye perawan di dunie ini cuman imeh. Ntu masih ade munaroh, ade ipeh. kagak kalah cakep ame imeh.
Otong : Aye juga mau,nyak. tapi masalahnye munaroh ame ipeh udeh nolak aye 100 kali. Cuman Imeh aje yang mau nerime aye,nyak.
Enyak : bujug buneng! muke lu kagak jelek-jelek amat tp nape naseb elu ngenes,ye tong.
Babe : *tiba2 nongol* Tong, asal elu banyak duwit, dari mpok nori sampe manohara juga bakal nyungsep ke elu, tong. Sape suruh elu males-malesan sekole. Sekarang ape coba? elu cuman jadi tukang cacing. mane ade perawan mau diumpanin cacing tiap hari? mikir tong,mikir! *nepuk nepuk dengkul*
Otong : jadi aye mesti pegimane,be?
Babe : cari kerja! keluar dari rumeh ini, lu kamane kek biar muke lu juga moncer kagak mirip muke ikan sapu sapu begitu! Bangse kite jangan kalah same pendatang,tong! Lu liat kagak Sumarno, dulu die dateng cuman bawa buntelan! Sekarang lu liat, rumah gedong,mobil bejejer. Elu pikir babe kagak nyesel,tong. nyesel tong! babe nyesel nape dulu kagak sekole,ngandelin tanah babe and enyak aje. makenye babe sekolahin elu tapi elu males-malesan.
Otong : et dah babe, aneknya ikan sapu sapu, babenye ape?
Babe : aye serius tong ! lu beli oncom ame pete trus lu ke kota. capek babe ngomong ame lu. babe ongkosin ama bawa no pisang setandan buat bekel.
Enyak : ya kali zaman si pitung bawa bekal pisang setandan!


Tidak ada komentar:

Poskan Komentar