Member Of

KEB

Minggu, 19 Maret 2017

The Otong Series : Part 3 Jual Pisang

Bismillahirrahmanirrahiim...


Zuki : e buset berat amat ini pisang. Babe lu tong kagak ada modern moderennye,masa mau merantau suruh bawa pisang,setandan lagi.

Otong : udeh lu sabar sabarin aje,bentar lagi nyampe di warung Kong Naim,kite jual dapat duwit kagak berat lagi ,deh kite bawanye. Nah tuh Kong Naim keliatan !

Zuki : assalamu'alaikum kong

Kong Naim : wa'alaikumusalam. Eh Jones, ade ape?

Otong : bujuk buneng, gaul juga ni engkong engkong,tau aje jones.

Kong Naim : (ketawa menunjukan giginya yang sudah gak lengkap) pan emang elu pade nyang belum kawin. Si mamat noh anak udeh selusin aje.

Zuki : ya kali kelinci,anak ampe selusin. Kong,aye mau jual pisang ni. Tapi Kong diem diem ye,jangan ampe babe otong tau.

Kong Naim : lu pade nyolong?! Astgahfirullah...udeh Jones ,nyolong. Dosee,kualat lu ame orang tue.

Otong : Kong naim buruk sangka aje. Kagak nyolong,kong. Ini aye ame zuki mau ke kota.dibekelin babe pisang setandan.

Kong Naim : e buset. Babe lu kolotnye kagak ilang ilang,nyang bener aje bekel pisang setandan. Ya kali mau ngebesan.

Zuki : nah,yang begini aye demen dah. Jadi laku berapa ni kong, bisa kagak buat idup sebulan di kota?

Kong Naim : lu kira jual tanah sepetak bisa buat idup sebulan. 70 rebu dah. Ini cash!

Zuki : yah kong tambahin,itung itung ngongkosin cucu

Kong Naim : bujuk, cucu kong mane ade yang ngenes kayak elu pade. Ya dah aye tambahin jadi 85 rebo. Pegimane?

Otong : boleh dah kong, mayan buat makan semur jengkol .

Kong Naim : Tong,merantau kudu prihatin, tahan dulu buat makan jengkol.jengkol lagi mahal. Mendingan makan orek tempe ,Tong.





Tidak ada komentar:

Posting Komentar